3 gün sunucunun açılmasını bekledik 3 gün de lisans için mi bekleteceksiniz? Bizden tahsil ettiğiniz lisans paraları ne oluyor merak ediyorum. 3 ayda 3 defa cpaneli açtım üçünde de lisans aktivasyon istedi ???
Size dün , yarın gün içinde halledeceğim dedim diye hatırlıyorum.
Lisansınız aktif edilmiştir.