YALINSAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gün sunucunun açılmasını bekledik 3 gün de lisans için mi bekleteceksiniz? Bizden tahsil ettiğiniz lisans paraları ne oluyor merak ediyorum. 3 ayda 3 defa cpaneli açtım üçünde de lisans aktivasyon istedi ???
Size dün , yarın gün içinde halledeceğim dedim diye hatırlıyorum.

Lisansınız aktif edilmiştir.