Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3 gün sunucunun açılmasını bekledik 3 gün de lisans için mi bekleteceksiniz? Bizden tahsil ettiğiniz lisans paraları ne oluyor merak ediyorum. 3 ayda 3 defa cpaneli açtım üçünde de lisans aktivasyon istedi ???