ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka bilgilerini giricemde Enpara var bende. Dolar hesabımı açmak gerekiyor illaki dolar hesabı açarsak aylık gideri vs varmı gelen paralardan kesinti yapıyormu biliyormusunuz birde bilgileri girerken Türkçe karakter kullanalım mı şimdiden teşekkürler
Finansbank dışından gelen yabancı para transferi

15,00 TL karşılığı USD veya Euro (BSMV dahil, işlem başına)

.
Sadece Wm kullanıyorum. Tavsiye ederim