RHSBILISIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Teknik özellikleri bakımından,

4GB yakın bir DB'ye sahiptir; tekili günlük; 100'dür, eski bi' forum epey yüklü bir DB'si mevcut,

VPS istemiyorum premium hosting ve yüksek uptime oranı istiyorum,

Xenforo yazılımını lisanslı kullanmaktadır,

İlgilenen kardeşler dönerlerse görüşelim,

İyi çalışmalar.
Merhaba,

Sitenizin şuanda ortalama ne kadarlık bir tüketim yaptığı hakkında bilgi sağlayabilirmisiniz?

Yardımcı olmak isteriz.