_ZeuS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öyle olmasını isterdim fakat tablolar öyle söylemiyor.
Tamam hocam silebilirsiniz gruptan beni, siteme r10'dan günde 3 ziyaret geliyor zaten varsın olmasın

Ayrıca ben chrome kullanmıyorum firefox kullanıyorum