eakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gezintileri sorunsuz yapıyorum, diğer gruptanda görüşebilirsiniz. İstersen gruptanda silebilirsin sorun olmaz
Hocam öyle olmasını isterdim fakat tablolar öyle söylemiyor.