Kazanamaz demedim zaten.
Benimde birçok arkadaşım var bu şekilde çalışarak Diş Fakültesi, Hukuk Fakültesi kazanan. Ama hepsi hayatı ot gibi yaşayan, artık sınav deyince ortalığı ayağa kaldıran tipler oldu.
Kaldı ki arkadaş yüksek bir puanda istemiyor. Her gün 1 deneme test çözse bile istediği puanı alabilir.
Benim de demek istediğim benim çevremdeki arkadaşlarım ve ben dahil hiç birimiz dediğiniz gibi olmadık

Neyse arkadaş umarım istediği puanı alacaktır.