maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etrafım bu şekilde çalışarak ve sınavı kazanıp çok iyi yerlere gelen arkadaşlarla dolu, teşekkürler.
Kazanamaz demedim zaten.
Benimde birçok arkadaşım var bu şekilde çalışarak Diş Fakültesi, Hukuk Fakültesi kazanan. Ama hepsi hayatı ot gibi yaşayan, artık sınav deyince ortalığı ayağa kaldıran tipler oldu.

Kaldı ki arkadaş yüksek bir puanda istemiyor. Her gün 1 deneme test çözse bile istediği puanı alabilir.