maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma Çizelgesi:

10:00 - 12:00 (çalışma)
12:00 - 13:00 (dinlenme)
13:00 - 15:00 (çalışma)
15:00 - 16:00 (dinlenme)
16:00 - 18:00 (çalışma)
18:00 - 18:30 (dinlenme)
18:30 - 19:30 (gün içinde yaptığın tüm çalışmaları gözden geçirme, tekrar etme)

Saat 10:00'da başlayamıyorsan saatleri kaydırarak istediğin şekilde güncelleyebilirsin.

Günde 2-3 saat çalışarak kazanma ihtimalini düşük görüyorum.

Böyle bir çalışma ile kazanamaman sürpriz olur.
Bu çalışmayı uygulayan insan okusa da bir şey olmaz.
Hayattan kopar. Ot gibi yaşamaya başlar.
Böyle şeyler yaparak kendinizi sınavdan soğutursunuz. Günde 3 saat konu araştırması ve 1 deneme çözerseniz istediğiniz puanı elde edersiniz.