Hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. Doğrusu daha pozitif yorumlar bekledim. Söylediklerinizde, verdiğiniz örneklerde gerçekten haklısınız fakat inanın kendimi buna odaklamış durumdayım şuan. En kötü ihtimalle bir yıl veriyorum kendime, bahsettiğiniz durumlarla karşı karşıya kaldığım anda zaten geri dönerim. Öyle sanıyorum ki bir yıl hayatımdan pek bir şey götürmez. En azından denemiş olurum.