Hocam, halk her zaman denetim mekanizmasıdır. Bir insan sizden para kazanıyorsa, siz onu denetleyen kısımsınızdır, toplumun işlerin kaliteye kavuşması için bu böyledir. SGK personeli üzerime yürüdü, diğer memurlar memuru haklı çıkarmak için elinden geleni yaptı. Ben şikayetçi olmasam bir dahaki vatandaş dayak yese benim duyarsızlığımdan olur. Şikayet eden arkadaş sonuna kadar haklı, kovun bu adamı buradan demiyor, bu personel firmanıza bu davranışıyla zarar verir, eğitin, iyileştirin birşey yapın diyor aslında. Şikayete kötü birşey gibi bakmaktan vazgeçmeliyiz. Öte yandan konuyu açan arkadaşa Allah sabır versin, kendini müslüman, ahlak ve iyilik savunucusu zanneden aslında insanlıktan, İslam ahlakından bihaber olan bi kaç trol arkadaşımız (lütfen kimse üzerine alınmasın konudan ortaya yazıyorum) kategorideki tüm konulara bilirkişi yorumları yapıyorlar, ortamı geriyorlar. İnternet provakosyonluğu yapan bu arkadaşların içinde kendini anlatma mücadelende başarılar diliyorum hocam