Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya değerli de vardı değersizde. Mouse kablosu için bir tutucu aleti neden çalarsın. Hadi diğerlerini aldın onu ne yapacan.
Yani işte bilemezsin ki ama her şey olabiliyor, şikayet edince daha titiz çalışırlar ve eğer hırsız varsa korkar bir daha çalmaktan. Örneğin 2 sene önce 4 tane paket geldi baktım hepsinde başka isim yazıyor ve adreste başka, pahalı şeylerdi üstelik geri teslim ettik, adresi bulamadıkları için bize vermişler. Yanlış teslim edildiğini söylemesek ne olacaktı? Nasıl olsa şikayet almayacaklarını düşünüp işin kolayına kaçan çalışanlar bile vardır, bu yüzden en ufak şeyde bildirmek lazım.