abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz şikayet etmiştik PTT yi yine kargolar ulaşmıyor diyerek, çalışan gelip yalvardı işten atacaklar beni dedi, ondan sonrada hiç gelmeyen postamız olmadı, her gelmelerinde zile basıp teslim ediyorlar evde kimse yoksa telefonla arayarak istediğimiz yere bırakıyorlar. Şikayet etmekten çekinmeyin çünkü çalışanlar kayıtsız postaları eğer değerli bir şey varsa uçurabiliyorlar.
Ya değerli de vardı değersizde. Mouse kablosu için bir tutucu aleti neden çalarsın. Hadi diğerlerini aldın onu ne yapacan.