düşecek dedik düştü
obama ile görüştüm bana dediki, sıkıntı yok gonya yolundayımm

bu ay sonu iyi düşüş olacak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:22:39 --

bynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oğuz hocam dolar yükselince bizim işte gelirin yükselmesi lazım değil mi?
yükselmesi lazım burhancım ama neden böyle oluyor anlamıyoruz