düşecek dedik düştü

obama ile görüştüm bana dediki, sıkıntı yok gonya yolundayımm
bu ay sonu iyi düşüş olacak
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:35 -->-> Daha önceki mesaj 17:22:39 --
Oğuz hocam dolar yükselince bizim işte gelirin yükselmesi lazım değil mi?
yükselmesi lazım burhancım ama neden böyle oluyor anlamıyoruz