3 yıl tek başına 120gb ssd işletim sistemi üzerine kurulu şekilde kullandım.
Format atarken formatları hep EFI boot olarak attım.
BIOS ayarlarından a quick boot seçeneği aktifken windows açılma süresi 10 saniye civarındaydı.

Son 1 yıldır 2 adet 120gb ssd raid0 olarak bağladım o şekilde kullanıyorum.
Hızlarında düşme olur tam verim alamam diye düşünüyordum ancak öyle olmadı.
1gb/s okuma ve yazma hızlarına sahibim.
Photoshop, office, ve az sayıda oynadığım oyunlar da neredeyse hiç bekleme süresi yok.
İşletim sisteminin açılma ve kapanma süreleri zaten inanılmaz ona değinmiyorum bile

Önceki mesajlarda arkadaşlar söylemiş, ssd olmayacaksa bilgisayar almayın hocam gerçekten. mekanik hdd artık sadece dosya arşivi için kullanılmalı.

Not: 2 adet 1tb mekanik hdd de raid0 kullanıyorum arşiv olarak. Onlar da 400mb/s hıza sahipler