Önerileriniz için teşekkürler
Size 1 2 sorum daha olacaktı
Hizmet aldığınız firmada bir sunucu için ne kadar ödüyorsunuz?
1.6 mı csgo mu barındırıyorsunuz?
malum csgo için yurtdışı Steam bağlantısı gerekli tunnel işe yaramayabilir gibi görünüyor.
Birde DGN Paketleri yetersiz kalır 7Gbit saldırı gördüm dün
Bizim kendi networkümüz mevcut olduğundan network için tam anlamı ile birşey söyleyemeyeceğim.
juniper ex3300
10gbit uplink
ccr mikrotik vs mevcut bizde
sunucularımız 1.6 goya yakın bir zamanda girice hayırlısı ile.
Ancak csgo'nun yurtdısı steam bağlantı şartının srcdsye atadığınız ip üzerinden gerçekleştirildiğine eminmisiniz ?
Yoksa makineye verilen ana ip üzerinden mi bağlantı gerçekleşiyor ?
Yani siz makineye yurtdısı acık , kimsenin bilmediği bir ipyi eth0 olarak verirseniz bence bütün csgolar steam ile rahatlıkla bağlantı kuracaktır.