Genki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi farkettimde, DGN bayisinden hizmet aldığınız içinde doğrudan değilde dolaylı olarak DGN üzerinde barındırma hizmeti alınmış oluyor.
İp bazlı firewall hizmeti sunuluyor buda bizim ve sizin gibi birden fazla ip ile çalışanlar için biraz sıkıntılı oluyor.
Tek İpye alabildiğinizce max firewall hizmeti alıp (tek ip için fiyatı uygundur), diğer ipleri tunel , proxy vb gibi şeyler ile portlara mirrorlayın ( sanırım terim bu oluyor )
yani 192.168.1.2 ip adresi firewall ile korunurken cs serverları
192.168.1.2:27015, 192.16.1.2:27016 , 192.168.1.2:27017 olarak açın.
192.168.1.3ü 192.168.1.2:27016'ya yönlendirin
192.168.1.4ü 192.168.1.2:27017'ye yönlendirin.

3ve4 nolu ip yurt dısına kapalı durumda olursa bir nebzede olsa saldırıları engelleyeceksinizdir(hatta büyük bir kısmını)
192.168.1.2 nolu ip adresinede gelen saldırıları dgn firewall engelleyecektir.
ancak 2gbit ve üstü saldırı gelince yetersiz kalabilir,onu hizmet almadan önce sormak lazım (barındırmada max 2gbit veriliyordu sanırım)

Yada başka bir yerden hizmet alma düşünceniz var ise yönlendirme yapabilirim,şuan 160+ cs serverımız mevcut , çok güzel bir korumaya aldık sistemimizi.
En son gelen saldırıda 9gbit yemiştik tık etmemişti Arada tabi arıza cıkıyor ondada üzerine koya koya gidiyoruz.
Datacenter değişikliğinden oluşacak ip adresi değişimi içinde eski ip adreslerinizden yönlendirmede koyabiliriz.
Birebir ranklar korunur.
Önerileriniz için teşekkürler
Size 1 2 sorum daha olacaktı
Hizmet aldığınız firmada bir sunucu için ne kadar ödüyorsunuz?
1.6 mı csgo mu barındırıyorsunuz?
malum csgo için yurtdışı Steam bağlantısı gerekli tunnel işe yaramayabilir gibi görünüyor.

Birde DGN Paketleri yetersiz kalır 7Gbit saldırı gördüm dün