merhaba,
DGN Bayisinden uzun süredir kiraladığım sunucularımız 5Gbit+ Saldırı almakta Malesef DGN'in bu tarz bir saldırı koruması mevcut değil buna kendi alabileceğim önlemler var mı? Firewall Cihazı vs. ile Hat kapasitesinden yüksek bir saldırı engellenebilir mi?
DGN önerisi yurtdışı bağlantısını kesmek oldu fakat belirli ipleriden yurtdışı bağlantısı gerekiyor tunneling vs. bu konuda işe yarayabilir mi?
Bu arada Oyun Sunucusu Barındırmaktayım
Önerilerinizi bekliyorum