Uygun gördüğüm kişilere tek tek p.m atıyorum, konuya yazan bir çok arkadaşı tanıyorum. Merakından yazan arkadaşlar ne vakitlerini harcasınlar nede benim vaktimi çalsınlar.

Anlayışınız için tşkler.