Konu
Dolar Yılbaşından Sonra 3.5 TL'yi Bulur Mu?
08-10-2015, 20:10:02
#20
Selanik
3 Tl olmadan önce de bir ara düşüşe geçmişti.
O zamanlar da 3 tl olmaz yorumları yapılmıştı.
Ayrıca ben olur ya da olmaz dememisim.
Olur mu demisim.
Lütfen yazdıklarımı anlayalim.