3 Tl olmadan önce de bir ara düşüşe geçmişti.
O zamanlar da 3 tl olmaz yorumları yapılmıştı.
Ayrıca ben olur ya da olmaz dememisim.
Olur mu demisim.
Lütfen yazdıklarımı anlayalim.