22 yaş ve 4 yıllık sektör deneyimi diyorsan, üniversite geçmişi yok demek. imkanın varsa 4 yıllık güzel bir bölüm bitirerek hayata kaldığın yerden devam et derim. yine de ben istanbula gideyim dersen çok sıkıntı çekecek ve nasıl geri dönerimin peşine düşeceksin.