Bursa inegöldeyim, buradaki ajanslar hepten kötü. İstanbul da kalacak yer + iş bulabilirsem gidip orada yaşamayı düşünüyorum. Çünkü istanbulda değilsen piyasadan ve birçok etkinlikten uzak kalıyorsun.
Arayüz tasarımcı olarak istanbulda 2bin tl maaş ile başlayıp ilerleyen zamanlarda 4bin maaşa kadar çıkabileceğimi düşünüyorum. Bu durum yaşadığım yerde imkansız.