FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar güzel tema olmuş.
cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema güzel ama aşırı sade. Biraz daha görseli geliştirilmeli bence
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sade olduğunun farkındayım içeriği ön plana çıkarması için öyle yapmayı uygun gördüm umarım yanılmamışdır. Dediğim gibi 2. sürümde köklü değişiklikler yapmayı düşünüyorum. Sizler de bu konuda bana fikir verirseniz çok sevinirim