Bende yeni geldim İstanbul'a.Benim gibi biri yaşam olarak zorlanmadıysa eminim sizde zorlanmazsınız hocam.Kaldı ki ben Sivas'tan gittim.
Tabi benim alternatiflerim var.Mesela.
Kira vermiyorum.Terasta yaşıyorum zorluğu var ama en azından bir müddet bu şekilde idare etmeliyim.
İş yerine gitme konusunda şanslıyım.İkamet ettiğim yer marmaraya 7 Dk.
Burada arkadaşlarım var.Birisi liseden samimi.Akrabalar var yalnızlık çekmedim hiç.Her hafta birine gidiyorum.
Tavsiyelerim;
İşini önceden ayarlama gibi bir şansın olmalı ki, evini iş yerine yakın bir yerden bulasın.
Kiralar pahalı.Hemde çok.Bir müddet ucuz bir evde (doğal olarak biraz kötü olacak) ikamet edebilirsin.Tabi bu senin maaş durumuna bağlı.4K alırsan ne mutlu.