GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar up down için dedicated arıyorum. Lokasyon abd öncelikli. Çok iyi bir makine arıyorum film up down kesme altyazı gömme gibi işlemler için kullanılacak. 16 yada daha fazla ram işlemciside yüksek olmalı. Tekliflerinizi lütfen pm olarak gönderin. Referansi olan arkadaşlar önceliklidir. Hat 1gbit yada daha yüksek sadece bize özel olmalı paylaşımsız.
Merhaba,

https://www.r10.net/dedicated-server-...d-destegi.html

Yukardaki konumuzu incelerseniz arayışınıza uygun cihaz bulabilirsiniz.

Alternatif ihtiyacınıza özel sunucu harici yapılandırabiliriz.

Almanya , Amerika , Fransa , İngiltere ve Türkiye konumlu dedicated paketlerimiz mevcuttur.

Saygılarımla,