Şuan zaten 3. dünya savaşı soğuk savaş adı altında başladı. Filmlerde dizilerde hep subliminal mesajlar, gün geçtikçe yaygınlaşan ve önüne geçilemeyen uyuşturucu kullanımı.. Gelişmiş ülkelerin tankla tüfekle birbirine savaş açacağını sanmıyorum savaşı bu şekilde sürdürüyorlar