Bugün düşündüğüm konuydu bu

Rusya Türk hava sahasını ihlal ettiği haberini gördüm,1.dünya savası tek bir kurşunla çıkmıştı düşünün Türkiye Rusyanın bir uçağını düşürse nasıl bir hale gireriz.İlk etapda savaş olursa bence Türkiye-Suriye-Rusya arasında olur.