ben de amerika rusya ve çin üçlüsünden çıkar diye düşünüyorum. çin biraz daha pasif kalıyor diğer ikiliye göre ama ekonomiyle doğru orantılı olacağından şüphem yok. ama çıkar mı derseniz sanmıyorum.