Konu
3. Dünya Savaşı Sizce Nasıl Çıkacak?
05-10-2015, 22:08:51
#7
AqHuaN
ben de amerika rusya ve çin üçlüsünden çıkar diye düşünüyorum. çin biraz daha pasif kalıyor diğer ikiliye göre ama ekonomiyle doğru orantılı olacağından şüphem yok. ama çıkar mı derseniz sanmıyorum.