Amerika'nın kontrolü kaybetmesi, doların değer kaybetmesi ile duruma el koymak istemesi, avrupa birliğinin durumu iyi değerlendirip amerikaya karşı doların değer kaybetmesini sağlaması ile oluşan 2 cephe, arkadan rusyanın sinsi gelişmeleri ve amerikaya olan rakipliği, coğrafi konum olarak en iyi olan Türkiye, Arap yarımadasındaki katliamların artmasına bu üç tarafın müdahale etmek istemesi ve aralarında anlaşamamaları durumunda hepsinin en yakın dostu(!)olarak gördüğü Türkiye'ye yüklenmesi, bizim duruma el koymamız ve verdiğimiz kararlardan en az 1 tarafın memnun olmaması sonucu ile isyan bayrağını çeken tarafa diğer tarafların tepki göstermesi sonucu kızışmalar, avrupa birliğine bağlı ülkelerin kızışmaları ve birliğin bozulma durumuyla karşı karşıya kalması anında amerika&rusya'nın verdiği darbe, birliğin dağılmasıyla oluşan kargaşa sonucu çıkan sürtüşmeleri takiben Türkiye'nin arada kalıp Rusya&Amerika&Avrupa Birliği artıkları savaşı başlaması. Arap yarımadasında güçlenen terörlerin en yakın ülkeleri ele geçirmesi ve ABD&Rusya savaşı sonucu güç birleşimi yapıp arap yarımadasındaki terörü bitirme çabaları yeterli olmadığında devreye giren Türkiye'miz.

Çok saçma gelebilir, banada ilk yazarken saçma geldi. Bu kehanetim tutarsa bir teşekkür edersiniz