Bazılarına göre çıkmış bile, ama kendimizle verdiğimiz savaşta kimseye azara vermiyoruz galiba.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58:59 -->-> Daha önceki mesaj 21:55:39 --
her ne kadar ortlalık karışık olsada şuan öyle bişey olacağını düşünmğyorum(olmaz inşallah).Öyle bir şey olsa böyle küçük savaşlara girmek yerine silah biriktirmeye giderler sanırım
Onu zaten yaptılar galiba, 2. dünya savaşından beri yığıyorlar.