Merhaba,
Alacaklı olduğum bir müşterim bana kart numarasını verdi ve hesabında bıraktığı belli bir miktar parayı verdiği kart bilgileri ile çekmemi istedi.
Bende bu işlemi paypal üzerinden yaptım ve 1 ay sonra paypal tarafından Ters ibraz maili geldi.
Şu anda müşterim telefonlarına cevap vermiyor. Paypal bu ödemeleri benden geri mi isteyecek şu an hesabım - olarak görünüyor da? Bilgi verebilirseniz sevinirim.