Arkadaşlar ben bıktım yokmudur bunun bir çaresi.Başvuru yaptım reklam kodu oluştur diyor tıklıyorum.Sonuç resimdeki gibi öyle bekliyor kod filan vermiyor ban filanda yemedim yardım edin