Anlaşılan burada Slayı çekememezlik gibi bir durum söz konusu olmuş Bugun burada verimerkezileri DGN , Netdirek , Semele , radore dışındaki firmaları varsayarak size şunu belirtmek istiyorum Salayı normal bir firma olarak görelim bugun hangi firma salay kadar yatırım yapmış ? bu işler öyle sunucu kiralamayla yürümüyor kerem bey. varsa bir sorunuz salayla görüşün gelip burada konuya yazmanız ne alaka onu anlamadım
Anlaşma sağlamışsınız ve "konu kilit" yazmışsınız fakat takıldığım bir nokta var. Belirtmek istiyorum.
"Sadece veri merkezleri teklif versinler" demişsiniz. Forumda sahibi/temsilcisi bulunan 2-3 tane veri merkezi var hepi topu. Bunun haricinde yer alan veri merkezleri (ki sayısı 10 civarındadır) forumda yer almıyor. Dolayısıyla bir elin parmaklarından daha az sayıdaki firma için talepte bulunmanız biraz garip olmuş.
Anlaşmanızın hayırlı olması dileklerimle...
Bende aynısını yazacaktım. Ayrıca salay veri merkezi değil diye biliyorum netdirekt'teler.
ben size görüşünüzü belirtin demedim farkındaysanız siz ne alaka? veri merkezi veya değil sizde salay gibi yatırım yapın gelip sizden alalım veri merkezi olun veya firma hiç fark etmez ihtiyaçlarımı karşılamanız yeterli ok.