KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam eski sürüme nasil dönebiliriz detay verebilirmisiniz rica etsem
http://shiftdelete.net/ios-9-beta-io...-donulur-62212

Yazıyı inceleyebilirsin.