BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5s kullanıyorum herhangi bir problem yok. Apple bilgisayar uygulamasından önceki sürüme dönebilirsin ama dosyaların kaybolur.
merhaba hocam eski sürüme nasil dönebiliriz detay verebilirmisiniz rica etsem