Benim bildiğim ise şöyle;20 yaşına kadar baban üzerinden bakılabilirsin.Fakat 20 yaşı geçtiğinde Gss dediğimiz şey devreye giriyor.Yani gelir testi yaptırıp sonunda sana çıkarılan ücreti ödüyorsun hastaneye git veya gitme onu ödemek zorundasın.

Arkadaşın dediği gibi 170 arayarak bilgi alabilirsin