Merhabalar, bu sene 12. sınıf eşit ağırlık okuyorum anadolu lisesindeyim. Bu pazartesiden itibaren çalışmaya başladım günde 2-3 saat civarı çalışıyorum. YGS'ye yeni başladım LYS'ye daha başlamadım ikisini birlikte götürmeyi planlıyorum istediğim bölüm Yönetim Bilişim Sistemleri. İşletme ve Bilgisayar birarada veriliyormuş. Eşit ağırlıktan bilgisayarla ilgili bir bölüm olarak bunu istemekteyim. Puanlarına baktım puanlar 300-350 arası değişiyor. Şimdiye kadar bilgisayarda kendimi geliştirdim halada devam ediyorum ilgiliyim yani bu bölümüde istiyorum. Hedefim Dokuz Eylül Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri.

Daha önce YGS & LYS sınavına girmiş olanlar önerilerinizi bekliyorum neler yapmamı önerirsiniz günde 2-3 saat çalışmaya başladım aynı şekilde istikrarlı gideceğime inanıyorum.

Teşekkürler.