arkadaşlar normal sitelerde bi yavaşlama söz konusu değil iken facebook suan çok yavas açılıyor çoğu videoyu izleyemiyorum bile ama aynı tarayıcıdan farklı bir sitede yada youtube rahatca müzik dinleyebiliyor ve geziyorum acaba sizdede böyle mi yada daha önce böyle birşey başına gelen var mı ? ne yapmam gerekli bilen var mı ?