Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abonelerde düşme oluyor mu? Bot mu? Bilgi verir misiniz? 500 veya 1000 abone alsak fiyatta indirim olur mu?
Merhabalar hocam şu anki testlerim başarılı herhangi bir düşme görmedim.. Evet hocam bot diyebiliriz kendim özel geliştirdiğim imacros kodu sayesinde kanallara abone yollayabiliyorum.. Şu anki sistemimde 500 aboneyi hemen yollayamam fakat zamanla yollayabilirim hocam..