Selamlar,
Google pagerankı kaale almayacağız artık demesine rağmen neden hala herkes bukadar pr sevdalısı ? şu anda biz pagerank konulu forumda neden hala bunu tartışıyoruz ?
Teşekkürler
Pagerank'ı kaale almayacağız demediler. Sadece artık bizler göremeyeceğiz. Link satış olayını bitirmek için bu adım atıldı sanırım. Ama alışkanlıklardan vazgeçmek zordur. Bu yüzden hala PR önemseniyor. Ama açıkçası ben hiç önemsemiyorum. Benim için sitenin aldığı ziyaretçi sayısı, sitenin otorite puanı çok daha önemli.