Konu
Hangi Yorum sistemini kullanıyorsunuz ?
30-09-2015, 10:35:32
#7
motie
Ben disqus kullanıyorum ama daha az yorum yapıyor kullanıcılar diye okuyorum hep. Sizce de doğru mu?