Arkadaş yaşadığı kötü tecrübeden ve para kaybından ortalığa ve kendi kendine atarlanmış doğal olarak. kimsenin üstüne alınıp kızmasına gerek yok kötü bi tecrübe olmuş, geçmiş olsun