Merhaba arkadaşlar,

Üniversite öğrencisiyim, part time çalıştığım kısa bir dönem (5 - 6 ay) içinde sigortamı yapmışlardı. O zamana dek babam üzeri sigortadan faydalanıyordum. Şimdi işten çıktığım için sigortada iptal oldu doğal olarak.

Şöyle bir duyum aldım : " 1 kere sigortalı işe başlayıp bırakılınca bir daha baba üzeri sigortadan yararlanamıyorsun " şeklinde.

Bu doğru mudur? Önceden işe gitmezken sgk'ya öğrenci belgemi götürüp her yıl sigortamı yeniliyordum babam üzerinden.

Şimdi ben bu duyum doğru mudur? Doğru değilse ne tür bir işlem yapmam lazım.

Aramızda bu durumu yaşamış çok kişi oludğunu tahminen buraya açtım şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için.