Newsmag kullanan biri başka temaya ihtiyaç duymaz hocam
GT-I9070 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hocam temayı uzun süredir kullanıyoruz artık sıktı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:13:28 -->-> Daha önceki mesaj 19:12:02 --
Gayet güzelmiş hocam teşekkürler. Başka bir sitemde kullanmak için alabilirim. Özelden mesaj olarak yollarsanız sevinirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:14:56 -->-> Daha önceki mesaj 19:13:28 --
Hocam teşekkürler öneriniz için. Biraz daha canlı bir tema arıyorum