UXI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam postanız dolu olduğu için PM atamıyorum.

skype: uxir10 eklerseniz görüşebiliriz.
Arkadaş ile editörlük konusunda anlaşıldı hayırlı olsun şimdiden.