Sizin çıkarınız ne peki bu işten hocam hayır yapamıyorsunuz illaki bi çıkarınız vardır diye düşünüyorum
Kullandığınız sistem üzerindeki reklam alanlarının bir kısmı bize aittir. Buna karşılık olarak ilk yıl için sizden ücret almıyoruz.
Yani anladığım kadar sizin sistemi kullanıyoruz haber servislerine üyeliğimiz var haberi yayınlıyoruz reklam yerlerini siz kullanıyorsunuz. Herhalde buradaki olay sistemi kiralayıp karşılığında reklam ücretlerini almak bu mudur?
Tam da bu şekilde çalışıyoruz. Reklam alanlarını vermek istemeyen kullanıcılarımız ücretli paketleri de tercih edebilirler.
Müracaat etmek için hemen tıklayınız :
www.setup.com.tr