Her ne olursa olsun bu işten herkes ekmek yiyor. Firmaların Başına Elbette Bazı sıkıntılar gelebilir, Çözemedikleri durumlar elbette olabilir ama bir anda karalama kampanyası başlatılması yanlış! yorumu yaparken buradaki arkadaşı kendi yerinize koyarak yorum yapınız! Bizde 30 TL'ye Bir hizmet Vermiyoruz! 40'ı aşkın Reseller satışı Yaptık ve ucuzada veriyoruz, bunun sebebi bu piyasayı bu duruma düşürenlerdir. Ekmek için birşeyleri çabalayan kişilere önyargılı yaklaşmak mantıksızdır! 100'lerce insan burada hiçmi herhangi bir firmayla sorun yaşamadı? Firma *********** durumuna düşürelecek kadar aciz durumuna düşse kepengi kapatıp kaçar giderdi! Adamlar adamlar gayet net açık bir şekilde aktif halde ilerliyor r10 Üzerinden banlandı diye bu tarz yaklaşımlar çok yanlıştır.