Biliyorsunuz artık adblock vb. eklentilerle reklam kazançları düştü. Acaba şu tarz birşey yapsak nasıl olur ?
Adblock kullanmayanlarda reklamlar normal görünecek,
adblockla giren kullanıcılarda reklam yerlerinde;
"Sitemizdeki reklam yayınını göremiyorsunuz. Eğer sitemizi faydalı bulduysanız 1 TL bağış yapın" tarzı bir yazı ve paypal entegresi ile bir şey olur mu sizce ?
bir sitede görmüştüm adblock kullandıgım zamanlarda site acılınca popup seklınde bır yazı cıktı ve bu sıte reklamlardan para kazanıp ayakta duruo lutfen adblock'u kaldırın gıbısınden ve işin ilginç yanı site hıcbır sekılde ıcerıgı gosterılmıyor popup kalıyordu.
Adamın mantık madem girince bana para kazandırmayacaksın o zaman gırme sıteme hesabı

bulunursa dedıgım sey sahsen ben kendı sıteme koyardım
para kazandırmayacaksan ne işin var sitemde ?