Biliyorsunuz artık adblock vb. eklentilerle reklam kazançları düştü. Acaba şu tarz birşey yapsak nasıl olur ?
Adblock kullanmayanlarda reklamlar normal görünecek,
adblockla giren kullanıcılarda reklam yerlerinde;
"Sitemizdeki reklam yayınını göremiyorsunuz. Eğer sitemizi faydalı bulduysanız 1 TL bağış yapın" tarzı bir yazı ve paypal entegresi ile bir şey olur mu sizce ?