ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/showthread.php?p=1070816799 bu konuya bakabilir misiniz bi
Benimmi gözümden kacıyor yoksa kodlar vs vs doğru cekiyor oynmaya gelince oynamıyor. Skype adresinizi verseniz oradan ekleyip baksanız.?